teitbite now its like this, is it correct or should I delete some lines:
.container{width:1170px;}
.top-social .custom{padding:5px 10px !important;} /* adjust padding value accordingly */
@media only screen and (min-device-width: 992px) and (max-device-width: 1200px) {.navbar .container{width:970px !important;}} /* adjust width value accordingly */
@media only screen and (max-device-width: 992px){.navbar .container{width:100% !important;padding:0 15px !important;}}
@media only screen and (min-device-width: 1200px){.t3-mainbody{width:984px !important;}}
.navbar .btn{margin-top:0 !important;}
.navbar .nav > li > a{text-shadow:none !important;}
.row{margin-left: -15px !important;margin-right: -15px !important;} /*fixing sidebar block going out of alignment*/
.navbar-nav > li > a{line-height:30px !important;} /* adjust value accordingly for getting menu-nav height right */
.logo-image a {left: 40px !important;}
.navbar .nav li.dropdown.open > .dropdown-toggle, .navbar .nav li.dropdown.active > .dropdown-toggle, .navbar .nav li.dropdown.open.active > .dropdown-toggle{background:#0b70a5 !important;color:#fff !important;}
nav#t3-mainnav .navbar-header .btn{margin-top: 5px !important;}
.t3-megamenu .mega-nav > li a, .t3-megamenu .dropdown-menu .mega-nav > li a,.t3-megamenu .mega-nav > li.divider, .t3-megamenu .dropdown-menu .mega-nav > li.divider{margin: 0 15px;}
.even,.odd{border-bottom:1px dotted #ccc}
div.k2ItemsBlock ul li a.moduleItemTitle{font-weight:500 !important;}
.top-social .dropdown{right: 50px !important;top: 15px !important;}
.logo-control .logo-img-sm{margin-top: 23px !important;}
.top-social .dropdown .btn{background-color: #fff !important;background-image:none !important;}
body{padding-left: 0 !important;padding-right: 0 !important;}
@media only screen and (max-width:1200px) {
.top-social .custom {
background: #fff;
}
.t3-mainbody {
width: 1170px !important;
}
}
@media only screen and (max-width:1169px) {
.t3-mainbody,
.container {
width: 100% !important;
}
}
@media only screen and (min-device-width: 1200px)
.navbar .container {
}
}
@media only screen and (min-device-width: 1200px)
.navbar .container {
width: 1170px !important;
}
}
@media only screen and (max-device-width: 1199px)
.navbar .container {
}
}