-
AuthorPosts
-
BigHug Friend
BigHug
- Downloads:
- 17
- Uploads:
- 277
December 8, 2015 at 5:59 am #763940Hi,
how do I change the responsive layout of the default template for ‘medium’ to be the same as for ‘large’?
thanks!
saswiss Friendsaswiss
- Downloads:
- 149
- Uploads:
- 43
- 7
December 8, 2015 at 2:40 pm #766243Hi again,
the alternative is, how to set/change the parameters for large/medium in the backend – on my PC (large) the homepage is shown properly, but when I open the site on my laptop, (medium) it looks different?Thanks!
Ninja Lead ModeratorNinja Lead
- Downloads:
- 310
- Uploads:
- 2864
- 341
December 9, 2015 at 7:47 am #780786Hi,
I am afraid you will not able to change the setting that from back-end of your site but you will find and see the parameter to set it from templates/ja_mono/less/variables.less
// Extra small screen / phone // Note: Deprecated @screen-xs and @screen-phone as of v3.0.1 @screen-xs: 480px; @screen-xs-min: @screen-xs; @screen-phone: @screen-xs-min; // Small screen / tablet // Note: Deprecated @screen-sm and @screen-tablet as of v3.0.1 @screen-sm: 768px; @screen-sm-min: @screen-sm; @screen-tablet: @screen-sm-min; // Medium screen / desktop // Note: Deprecated @screen-md and @screen-desktop as of v3.0.1 @screen-md: 992px; @screen-md-min: @screen-md; @screen-desktop: @screen-md-min; // Large screen / wide desktop // Note: Deprecated @screen-lg and @screen-lg-desktop as of v3.0.1 @screen-lg: 1200px; @screen-lg-min: @screen-lg; @screen-lg-desktop: @screen-lg-min; @screen-hd: 1400px; @screen-hd-min: @screen-hd; @screen-hd-desktop: @screen-hd-min; // So media queries don't overlap when required, provide a maximum @screen-xs-max: (@screen-sm-min - 1); @screen-sm-max: (@screen-md-min - 1); @screen-md-max: (@screen-lg-min - 1); @screen-lg-max: (@screen-hd-min - 1);
and change my highlight text above.
Once done, you can go to back-end of template manager and click compile Less to CSS button
Regards
1 user says Thank You to Ninja Lead for this useful post
-
AuthorPosts
This topic contains 4 replies, has 3 voices, and was last updated by saswiss 8 years, 11 months ago.
We moved to new unified forum. Please post all new support queries in our New Forum