test
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Hi,
    I’ve changed the menu title from typography to “clownterapia”, I’ve added more pictures in the slideshow, I’ve changed some content like where it is written “about kranos” on the left …and saved. I have enabled the user login on the left.
    When I shift to View Site I can’t see any changes. It seems as I’ve done nothing. Should I install Ja Kranos again?

Please let me know
    Regards

Roberta

pavit Moderator

Salve Roberta

Sembra che la cartella images/stories/demo da dove i moduli prendono le immagini sia vuota è presente solo il folder slideshow che infatti è mostrato correttamente.

L’account fornito per l’accesso al suo back end non è corretto io non posso effettuare il login se può correggerlo in modo da poter controllare meglio

joomlartrxv Friend

Grazie,
    come posso inviarti di nuovo l’accesso? c’è un modo per scrivere in privato?

Avevo inserito le immagini dentro la cartella slideshow, ma ne visualizza solo una. Ora le ho messe anche dentro demo-image, ma nulla…

Grazie!

pavit Moderator

<em>@joomlartrxv 377887 wrote:</em><blockquote>Grazie,
    come posso inviarti di nuovo l’accesso? c’è un modo per scrivere in privato?

Avevo inserito le immagini dentro la cartella slideshow, ma ne visualizza solo una. Ora le ho messe anche dentro demo-image, ma nulla…

Grazie!</blockquote>

Può inviarmi un PM cliccando sul mio nome poi Private Message

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

This topic contains 4 replies, has 2 voices, and was last updated by  pavit 11 years, 5 months ago.

We moved to new unified forum. Please post all new support queries in our New Forum