Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • mardo2k2 Friend
    #1034824

    I’m starting to set up a website with JA Teline V template and I don´t understand what is the purpose of topic category. ¿Can you help me? Please in Spanish. I don´t speak english very well


    1. topic-category
    pavit Moderator
    #1034839

    Hello

    El artículo creado como un tema, se puede combinar con otros elementos creados por defecto, por lo que un tema puede estar asociada con varios artículos.

    ejemplo:

    Tema = Coche

    Artículo = artículo sobre, Mercedes, BMW,Toyota,etc etc

    Hope was clear enough


    1. Screenshot-at-mag-17-20-54-56
    mardo2k2 Friend
    #1034847

    Sí, pero a mí la palabra "TOPIC" y el formato de los artículos asociados a esa categoría topic es que no me dice nada. Son totalmente diferentes al resto de las categorías y formatos de artículos. Además esa categoría TOPIC tiene su módulo en la parte superior de la pantalla. Eso es lo que me confunde, cuál es el objetivo de que esa categoría sea así, y diferente a las demás

    pavit Moderator
    #1034933

    Hello

    I translated in Spanish my answer above to better explain Topic argument please use again spanish for answers , as i told a Topic is a common argument that can be shared between articles and associated to them to differentiate various argument, module is showing various topics exactly like it was a latest articles module.

    Regards

    mardo2k2 Friend
    #1035123

    Genial. Ahora sí entendí. Yo creía que Topic era como una categoría similar a las demás; pero es como una forma de artículos relacionados. Gracias!

    Great. I understood now. I thought Topic was like a category similar to the others; But it’s like a form of related articles. Thank you!

    mardo2k2 Friend
    #1035124

    Genial. Ahora sí entendí. Yo creía que Topic era como una categoría similar a las demás; pero es como una forma de artículos relacionados. Gracias!

    Great. I understood now. I thought Topic was like a category similar to the others; But it’s like a form of related articles. Thank you!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

This topic contains 5 replies, has 2 voices, and was last updated by  mardo2k2 7 years, 4 months ago.

We moved to new unified forum. Please post all new support queries in our New Forum